vrijdag 25 november 2016

DIY - oorbellen/earrings 'Sunny Blue Jeans'

DIY - oorbellen/earrings 'Sunny Blue Jeans'

Ik heb een hele voorraad splitkralen in huis in allerlei soorten materialen.
Maar ik vind ze vaak moeilijk te verwerken. Ik ben dan ook blij dat ik dit ontwerp bedacht!

I have al lot of chip beads in my bead stash but I don't find a lot of ways to use them. Therefor I am very glad I came up with this idea....

DIY - oorbellen/earrings 'Sunny Blue Jeans'


BENODIGDHEDEN/SUPPLIES: 

materiaal:
- 2 oranje disc kralen
- 2 kleine koperen gesloten ringetjes
- oorhaakjes
- 2 nietstiften en 2 nietstiften of kettelstiften of een stukje metaaldraad
- wat splitkraaltjes 

gereedschap:
- 2 platbektangen
- 1 rondbektang
- 1 kniptang



material: 
- 2 orange disc beads
- some chip beads
- ear wire
- 2 closed copper rings
- 2 head pins and 2 head or eye pins or a piece of metal wire

tools:
- 2 flat nose pliers
- round nose pliers
- cutting pliers

DIY - oorbellen/earrings 'Sunny Blue Jeans'

ZO MAAK JE HET/DIY: 

Rijg wat splitkraaltjes aan een nietstift. Ik heb er op proberen te letten dat ze ongeveer even groot waren.
Thread some chip beads onto a head pin. I tried to pick beads with more or less the same size.



Maak een oogje.
Make a loop.


Bevestig dit aan een koperen ringetje.
Attach this bead pendant onto a copper ring.


Rijg een oranje kraal aan een niet- of kettelstift of stukje metaaldraad en maak oogjes aan elke kant. Ze moeten elk naar een andere kant wijzen.

Thread an orange bead onto a head or eye pin or a piece of metal and make loops at each end. They have to point at opposite direction.


Bevestig het oranje hangertje ook aan de koperen ring.
Attach the orange bead pendant onto the copper ring.


Bevestig een oorhaakje aan de andere kant van de oranje kraal en de oorbel is klaar.
Attach ear wire onto the other eye of the orange bead pendant and earring 1 is finnished.

DIY - oorbellen/earrings 'Sunny Blue Jeans'

Schoon hé!
Nice pair of earrings, isn't it? 

DIY - oorbellen/earrings 'Sunny Blue Jeans'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com