vrijdag 17 juni 2016

DIY - oorbellen met Parijse kralen/earrings with Parisian beads

DIY -  oorbellen met Parijse kralen/earrings with Parisian beads

Ook deze kraaltjes bracht ik mee uit Parijs. Ik viel heel erg op ze, ik vind dat witte met die oranje spatjes zo mooi!
Heel veel ingewikkelds deed ik er niet mee, het zijn heel eenvoudige oorbellen geworden. 
Maar het moet niet altijd ingewikkeld zijn om mooi te zijn...
Dat de kraaltjes naast de vorm helemaal hetzelfde zijn vind ik extra plezant bij deze bellen.

Again some beads I brought with me from Paris. I fell in love with the combination of the white and the orange spatters.
I didn't make a complicated design with them, simple can be beautiful too. 
The fact that the beads - except their shape - are identical makes them extra adorable for me.

DIY -  oorbellen met Parijse kralen/earrings with Parisian beads

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES:
materiaal:
- 2 x 2 kralen van hetzelfde materiaal en dezelfde kleur maar een andere vorm
- oorhaakjes
- 2 tot 4 nietstiften/kettelstiften
gereedschap: 
- 2 platbektangen
- 1 rondbektang
- 1 kniptang



material:
- 2 x 2 beads in the same color and material but different shapes.
- 2 or 4 head pins/eye pins
- ear wire
tools:
- 2 flat nose pliers
- round nose pliers
- cutting pliers

DIY -  oorbellen met Parijse kralen/earrings with Parisian beads

ZO MAAK JE HET/DIY:

Maak eerst een hangertje met de ronde kraal door de kraal aan een nietstift te rijgen en een oogje te maken.
First make a pendant with the round bead by threading it onto a head pin and making a loop.


Maak vervolgens een tussenstuk met het rechthoekige kraaltje en maak een oogje aan elke kant.
Make a connector with eyes on both sides with the rectangular bead.


Hang het rond hangertje aan het tussenstuk.
Attach the bead pendant onto the bead connector.


Bevestig nog een oorhaakje et voila!
Attach ear wire et voila!


Zo zien ze er uit per 2 ...
This is how they look when you make two of them ...

DIY -  oorbellen met Parijse kralen/earrings with Parisian beads

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com