donderdag 15 oktober 2015

'k heb de zon zien zakken in de zee...

'k heb de zon zien zakken in de zee
'k heb de zon zien zakken
 de zon zien zakken
 de zon zien zakken in de zee
singing hajajoepiejoepiejeeheehee
singing hajajoepiejoepiejee
singing hajajoepie
hajajoepie
hajajoepiejoepiejee


Een beetje buiten de verwachtingen belandde ik toch nog aan zee dit jaar.
2 daagjes, 1 nacht
in Oostende
met mama

En het bleek dé beste manier om toch eindelijk wat tot rust te komen ( dat kostte me wat moeite, de voorbije maanden ) 


Voor pootjebaden was het ondertussen net iets te koud.


maar om te genieten van de zonsondergang niet. Ik maakte er 2 avonden na mekaar foto's van.


Véél foto's, zeer moeilijk om daar wat in te selecteren ook ( mannekes, wat is dat soms moeilijk ) 


dit zijn wat foto's van zonsondergang nummer 1
Die avond waren er ook wat wolken en vliegtuigstrepen . De wolken gaven zelfs een kusje zoals je op de eerste foto kan zien ...



ik hoop dat ze jullie evenveel ' zen ' brengen als het bij mij deed/doet :)



Ik heb als uitsmijter nog een filmpje ook ;)





video


Follow

5 opmerkingen:

  1. WOW !!!!! Wat een geweldige foto's heb je gemaakt!!
    Nu niet terug in de stress schieten van het uitzoeken van de mooiste foto's hè!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's!

    Groetjes, Sofie
    http://sofies-succulent-beads.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uw selectie was er baf op. Zeer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...