donderdag 6 augustus 2015

ijskristallen bellen


Alle ijskristallenbellen op een rijtje. Schoon hé ? 
Ik maakte  naast de 2 paar bellen die ik de voorbije weken uitschreef in een tutorial ( hier en hier ) nog een paar bellen met doorschijnende kralen. 


" ijspegels " 
Die kan je makkelijk zelf maken ( al heb ik niet zo graag dat je dat helemaal letterlijk hetzelfde doet : maak er je eigen variant van ;) ) aan de hand van de tutorial van toen
  Ze zijn net geen 7 cm lang en zijn te koop in mijn etsyshopje .


" on the rocks "  
Dikke ronde facetkralen in kristalkleurig glas en zwarte glazen gefaceteerde druppels. 
Deze zijn 5 cm lang.




" birdies " 
Hier zijn de gouden vogeltjes weer. ( die zullen rap op zijn denk ik want ik vind ze héél erg mooi ) 
Samen met doorschijnende pompoenkraaltjes en wat toupies. 
Van top tot teen meten ze 6,5 cm en ze staan in mijn etsyshopje zolang ik niet van gedachten verander en ze gewoon zelf hou ;)


" pointy " 
3 keer dezelfde kraal maar dan in een ander formaat en dan heb je dit.
Ik gebruikte hier weer de kleinere gouden ronde haakjes die de bellen echt recht onder je oorlelletjes doen hangen.
Deze hangen 4,5 cm lang aan je oren.


" cascade "
Dit zijn de  bellen van de tut van vorige week. Schoon hé !
5 cm lang !


Zo.
En welke vind jij nu de mooiste ? 

meer oorbellen door mij gemaakt zie je via deze tag ...

Follow

1 opmerking:

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...