dinsdag 14 april 2015

schijfjesbellen...

Hoog tijd voor nog eens wat bellen !
Ik dook in mijn bokaaltje gehaakte rondellekes en besloot daar nog eens wat schijfjesbellen mee te maken. Ik maakte ze eerder al, ik hou erg van dit ( eigen ) ontwerp...
Verwerkt tot oorbellen ziet dat er zo uit : 

DONKERBLAUW 

oorbellen met geverfde howlietschijfjes ( in donkerblauw ) met een donkerblauw gehaakt rondelletje en een glazen kraaltje
Totale lengte : net geen 4 cm




GOLD DIGGER 

Oorbellen met zwart geverfde howlietschijfjes en gehaakte gouden rondelletjes met goudkleurige onderdelen
totale lengte : 4 cm
deze zijn te koop in mijn etsywinkeltje ...


KAKI

Oorbellen met kaki geverfde howlietschijfjes en gehaakte rondelletjes in gemeleerd paars/donkerblauw met een paars glaskraaltje en brasskleurig metalen onderdelen
totale lengte : 4,5 cm
PAARS

Oorbellen met paarse geverfde howlietschijfjes en paars/roos/rood gemeleerde gehaakte schijfjes en een glaskraalje en brasskleurige metalen onderdelen
totale lengte : 4,5 cm


ROZE BLOEMEKES

oorbellen met fuchia geverfde howlietschijfjes en gehaakte rondelletjes in zachtroze met een roos bloemetje en een glaskraaltje en brasskleurige onderdelen
totale lengte : 4 cm


hier en hier en hier  en hier kan je eerdere versies zien )

Moois van ' Me'

5 opmerkingen:

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...