dinsdag 16 december 2014

tingelingeling !!!

Ik wil nog een paar bellekes showen ...

' manila ' 
Met zelfgemaakte wire-ornamenten in brasskleurig metaal, gele rocailles en glaskralen en een klein accentje in zeegroen
schoon hé !
Deze bellen  zijn 6 cm lang en staan in mijn etsyshopje en als ge rap bent heb je ze nog in huis voor kerst !



' meredith '
( tja, ik heb onlangs grey's anatomy ontdekt en en helemaal verkocht ! Op Vijf zenden ze elke werkdag een aflevering uit van oudere seizoeen, da's dus mijn favoT-serie van de moment ) 
In deze bellen verwerkte ik ornamentjes met strass.   Hier legde ik in een tut uit hoe ik dat deed .
Met amethistkleurige kraaltjes en strass en kristalkleurige strass en druppelkralen.
Deze bellen zijn 5 cm lang  




' sublimo ' 
deze bellen maakte ik al een tijdje geleden maar ik was er niet helemaal content van.
Tot ik besloot om strass op de ruitvormige tussenstukjes te plakken en nu zijn ze wel goed.
Ze zijn van glas en metaal en zijn 5,5 cm lang...



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...