donderdag 26 juni 2014

Zelfportret op trap

Zelfportret op trap

Musea en vooral de gebouwen op zich inspireren me wel eens tot het maken van al dan niet ( meestal niet ;) ) geslaagde  ' kunstige ' foto's.
Dat was in bozar niet anders
Ik zette  me er even op een rode trap om mijn rug wat verpozing te gunnen (ik krijg altijd zo'n zere rug of benen of voeten van al dat geslenter)  en mijn fototoestel stond nog schietensklaar...
Wat bewerkingen met een simpel fotobewerkingsprogramma later en dan is dit het resultaat. Precies een abstract schilderij en het doet me wat aan Hitchcock denken
Ik vind ze wel wat hebben, niet ?


5 opmerkingen:

  1. 2 weken geleden stond een reportage in de Knack over een fotografe in Amerika die foto's nam (in de jaren 50) waarop zij steeds zelf te vinden was. Weerspiegelingen in etalageruiten, schaduwen, enz. HEEL interessant artikel, maar natuurlijk heb ik deze Knack niet meer.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoeee, arty farty! :-)
    Serieus, vooral die eerste en die laatste zouden fantastisch zijn in posterformaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com