woensdag 26 maart 2014

patroonverzameling : granny's

Ik zag dat mijn collectie granny square-patronen ondertussen groot genoeg is om nog eens een patroonverzameling te maken.
Heb je zin om eens een grannydeken  of -kussen te maken ? 
Snuister dan eens tussen deze patronen : via de naam onder de foto kom je op het patroon terecht.


mijn eigen patroon ( ned )


handwerkjuffie ( ned )


lutter ydill ( deens en eng ) 
busy fingers, busy life ( eng )
busy bessy creatief ( ned ) 

busy bessy creatief ( ned ) 

busy bessy creatief ( ned )

haakkamer 7 ( ned ) 

helena haakt ( ned )

mr micawber's recipe for hapiness ( eng )

the flower bed ( eng )

anazard ( duits )

the lazy bloghopper ( eng ) 

colores y ganchos ( spaans )

stitch of love ( eng )

busy bessie creatief ( ned )

grietje karwietje ( ned ) 

crocheting with raymond ( eng )

crocheting with raymond ( eng )

attic 24 ( eng )

le monde de sucrette ( eng ) 

the royal sisters ( eng ) 

mevrouw snoeshaan ( ned )

annemarie's haakblog ( ned + eng ) 

petite fee ( ned )

le monde de sucrette ( eng ) 

le monde de sucrette ( eng )

haken bij saar en mien ( ned )

crafty valley ( eng + ned )

le monde de sucrette ( eng )

busy bessie creatief ( ned )

karin aan de haak ( ned )

crafty valley ( eng + ned )

busy bessy creatief ( ned )

busy bessy creatief ( ned )

busy bessy creatief ( ned )

cherry heart ( eng )
jip by jan ( ned ) 



De foto's komen allemaal van de blog van de makers. Als je iets van hen maakt : laat dan effe een reactie achter bij hen ... 
Staat je eigen tut er tussen en ben je daar niet blij mee : mail me dan effe : dan haal ik het weer weg . 
En kom geregeld nog eens kijken als het thema je interesseert : ik vul mijn patroon/receptenverzamelingen voortdurend aan !

1 opmerking:

  1. Ooh, wat zijn granny's toch heerlijk!! Fijn overzicht dit.
    Op mijn blog staat een granny waarbij je een bloem in een vierkant haakt. Ook tips over hoe je die vierkanten 'as you go' aan elkaar haakt tot een deken:
    http://happyinred.blogspot.nl/2014/03/flower-in-square-spring-blanket-crochet-tutorial.html

    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...