woensdag 26 februari 2014

cirkelbellen !

Ik ben echt in een bellenflow !
onderstaande bellen hebben 1 ding gemeen : ze hebben allemaal cirkels in hun ontwerp zitten...


Deze bellen bestaan uit een zilverkleurige ring met een geverfde edelsteenkraal in de vorm van een hart
Schoon kralen hé, die harten ! 
ze zijn 5,5 cm lang en hangen al mooi te wezen aan iemands oren


Zo'n schoon concept, daar moest meer van komen : dus maakte ik nog zo'n paar maar deze keer met (oud)koperen onderdelen... 
En toen ik deze maakte , fotografeerde ik ook elke stap in het assembleerproces...
maw : dit wordt binnenkort een tut :)


Voor deze bellen draaide ik met zwart gecoate metaaldraad zelf ornamenten op mijn wigjig.
2 per bel en ik verbond ze met zelfgedraaide ringetjes
Deze glanzende facetdruppels in zachtgrijs vond ik er goed bij passen ...
Ze zijn net geen 7 cm lang


nog meer zelfgedraaide ringetjes in deze bellen : met een rode druppelkraal...
Ze zijn 6 cm lang en staan in mijn etsywinkel



Koperen gesloten ringen met hangertjes van rijstkorrelkraaltjes in verschillende kleuren.
Al het metaal is koper en de kralen zijn vermoedelijk glas maar ik ben niet zeker : het zijn vintagekralen en als ze van kunststof blijken te zijn zou ik niet verbaasd zijn
Maakt niet uit : ze zijn mooi en da's alles wat telt ! 
ze zijn 3,5 cm lang en staan in mijn etsyshop


waarom simpel als ingewikkeld ook kan ... 
deze bellen bestaan uit een bombardement van geverfde glaskraaltjes in bronstinten met brasskleurige onderdelen.
Ze kregen de toepasselijke naam ' chaos ' 
deze bellen zijn 7 cm lang



3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerds! Vooral die met die blauwe hartjes!! Jij bent zeker in de bellenfloooowwww!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute earrings!Spesial the last one!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...