maandag 13 januari 2014

gemaakt: spiraalarmband

Het gestreepte topje dat ik de voorbije zomer maakte, inspireerde me tot het maken van deze spiraalarmband.

gemaakt: spiraalarmband
Ik heb namelijk toevallig alle kleuren die in het topje voorkomen ook in rocaillekraaltjes :)

gemaakt: spiraalarmband

Hier en daar stak ik er een koperen kraaltje tussen en ik hing aan de uiteinden wat ' kralenfranje '
De wikkelarmband bestaat uit 9 wikkels.

gemaakt: spiraalarmband

Ik was er al een paar maanden geleden aan begonnen maar om de 1 of andere reden geraakte hij maar niet afgewerkt.
Eindelijk dus :)

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb hier ook nog zoiets liggen tussen het vele hobbymateriaal, zou alleen niet weten hoe er aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die ziet er heel erg leuk en vrolijk uit :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh zo mooi! En komt hij ook in je winkeltje?! Ik vind hem echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awel ja, hij staat al klaar achter de coulissen, maar ik zal even wachten en stuur me dan maar een mailtje !

      Verwijderen
  4. Mooi en leuk , als je je eigen juwelen kan maken!
    Kom gerust weer een creatie linken op de wekelijkse ikblogjijblogt, link your stuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com