maandag 7 oktober 2013

Houtbranden: gepimpte borstel

En als ge dan in een borstelmuseum bent, kan je daar natuurlijk ook borstels kopen...
Spotgoedkoop en handgemaakt ( denk ik toch ;) ) ...
En als ge daar dan staat te snuisteren en en ge hebt een ingebouwde radar voor bewerkbare houten voorwerken , koopt ge er ineens veel ... .
Want borstels worden meestal gemaakt met hout ... .
En die kan je dus versieren met een houtbrander.
En met verf....
Zo bijvoorbeeld ...

Houtbranden: gepimpte borstel

Schoon hé !
Ik vind dat toch schoon...
Niet erg zinvol echter...
Maar wel plezant om te doen.
en zo'n borstel die ergens rond ligt te slingeren, het heeft wel iets...


Houtbranden: gepimpte borstel

Het zet trouwens een reeds bestaande traditie voort...
Ook in het museum lagen namelijk versierde borstels...
Van lang geleden ...



Houtbranden: gepimpte borstel

En ik heb er nog veel onbewerkte  ...
Ik voel zelfgemaakte nutteloze kerstkadookes opborrelen ...:)



Houtbranden: gepimpte borstel




5 opmerkingen:

  1. Wel, ik vind dat ook schoon! Zo schoon zelfs dat ik die wel zou willen maar een kleine bedenking... als het nu gaat om een borstel die nat moet worden... hoe zit dat dan met die verf? Maar schoon is het!



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awel, da'k het niet weet ! ik durf het niet zo goed uittesten :)

      Verwijderen
  2. Ik ben er nog nooit geweest in het borstelmuseum, niet zo ver van ons vandaan. Die van jou vind ik heel mooi, zal later misschien ook een plaatske krijgen in het borstelmuseum, lol.
    Dank je wel voor je komst op de link your stuff van ikblogjijblogt, kom maandag gerust weer langs om één of meerdere creaties te komen linken ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, je ziet gelijk mogelijkheden, met mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com