vrijdag 3 februari 2012

de winter prikt (eindelijk ) !

Sneeuw zelfs vandaag!
Heerlijke sneeuw!
Dus hing ik de tuin nog voller met vetbolletjes voor de vogels...,
trok ik mijn warme trui aan en ging ik sneeuw ruimen ( al 2 keer vandaag )...,
en wat tetteren met de sneeuwruimende buurmannen ( da's hier duidelijk een mannenzaak, dat sneeuwruimen ),
en daarna een tas warme chocomelk.
Heerlijk !


de winter prikt (eindelijk ) !



de winter prikt (eindelijk ) !

de winter prikt (eindelijk ) !

de winter prikt (eindelijk ) !


Geniet van het weekend en hou het lekker warm !


5 opmerkingen:

  1. ha deze madam heeft ook al sneeuw geruimd ;) maar ik wil zooooo graag zon, sneeuw is leuk, zolang ik maar binnen mag blijven en kan genieten vanachter het raam, maar dat kan enkel in de perfekte wereld zeker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sneeuw is geweldig he !!

    Oke het is een beetje lastig als je er door moet rijden of een eind moet wandelen, maar het is zo mooi !!

    Ik ben er heel erg blij mee, nu de rest van vlaanderen nog ;-)

    We zullen ook eens wat vetbolletjes ophangen hier, want voor die arme diertjes is het niet alles...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad prachtig, maar net zoals Sandra ben ik ook toe aan een warmer klimaat.
    Heb gisteren ook vetbolletjes gehangen, voor het eerst deze winter.
    En vandaag de oprit sneeuwvrij maken

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful winter photo.

    Marit , Norway

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful collection of shots!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com