woensdag 18 januari 2012

boekenkast...

Ik heb een grote boekenkast... 
Er staan  niet alleen boeken in.
Ook mijn muziekcollectie en -apparatuur ( ik ben nog een neanderthaler op dat vlak en speel muziek op een ouderwetse cd-speler met een aparte versterker en grote boxen. Alles voor een goede klank en uit een computer krijg ik dat niet ... ) en wat knuffelig gezelschap bewonen mijn kast.
Vaak wordt dat wat rommelig ...
Dit is een deel van mijn kast : 

boekenkast...


Ik krijg vaak inspiratie uit mijn boekenkast... 
En ik ben blijkbaar niet de enige die daar zijn inspiratie haalt en er creatief van wordt...


En het is misschien wel een goed plan om me ' s nachts eens achter de zetel te verstoppen want blijkbaar gebeurt er dan vanalles in die kast van me : 


Hebben jullie je wel eens afgevraagd wat er in je kasten allemaal gebeurt als je er niet bij bent ?

13 opmerkingen:

  1. Super... ik weet niet juist waarom, maar ik droom er helemaal van weg.
    Als kind en tiener was ik een dagdromer, en ik ben blij dat dit zowat het enige is dat nog steeds onveranderd is.
    Ik ben en blijf diezelfde dagdromer, ik heb maar een tikje of een duwtje nodig en *hup* daar gaan mijn gedachten weer... ik zie de gekste dingen gebeuren in die fantasie, en dit is er maar een stukje van !

    Geweldig... dankjewel voor dat kleine tikje in mijn fantasiewereld ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind bij dat eerste filmpje vooral de klok grappig: dan zie je meteen hoe lang ze zich daarmee geamuseerd hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ bumblebee : graag gedaan ! Ik heb er ook van genoten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha! Heb je toevallig mijn kast ook gezien van de week?? http://www.maarnietvangrijs.blogspot.com/2012/01/home-sweet-home.html
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben ook een muur vol boekenkast-cd-dvd-platen en gewoon prularia. Dat maakt en huis gewoon direct zeer gezellig... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan !
    Ik sta altijd versteld van hoe goed die filmpjes gemaakt zijn , You Tube inzendingen zijn boeiender dan wat ze op TV vertonen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, wat leuk!
    Wij hebben een flinke boekenkast in de studiehoek op de overloop en lezen vooral in de zomer op het dakterras. Verder heb ik er dus nauwelijks zicht op, en ik ben benieuwd wat daar allemaal gebeurt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het enige levendige aspect in mijn boekenkast is mijn rode kater Vos. Eerst er bovenop springen via de openstaande deur van de woonkamer (ballanceren op het randje)en dan graaien met die pootjes naar de prulletjes die voor de boeken staan.
    Luka zijn broer heeft hem dit voorgedaan.Nu zijn de stekken aan de beurt want daar komen de eerste groene blaadjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een boekenkast om van te smullen.

    Ik ben deze week bezig met uitzoeken welke boeken weg kunnen. Want ik kan ze niet meer kwijt in de kasten. Ik heb er ook fotootjes in staan en het oogt regelmatig rommelig en dat vind ik dan weer irritant. Op dit moment oogt het, na mijn opschoon actie, netjes. Wegdoen is trouwens lastig, want alles heeft een verhaal. Wat ik nu wegdoe stamt uit mijn teener jaren. Veel pockets over het Oude Rome, nogal vergeeld. Maar tja, op internet zie ik mooiere foto's en nu kunnen mijn biografieën, waar ik momenteel van geniet tenminste een goede plek krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Have a happy day!! Best regards Riitta Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com