dinsdag 6 september 2011

versiersels...

nog wat bellen en haarstokjes...

Die haarstokjes zijn fantastisch trouwens !
Ik gebruik ze vaak en ze zijn echt handig !
Even mijn haar in een knot draaien en 2 stokjes erdoor en klaar is kees
en meestal ziet het er plezant warrig uit en kan ik zo buiten komen ...


stokjes met jeansblauwe flosjes ...

versiersels...



stokjes met witte flosjes...

versiersels...




mijn stokjes verzameld...
zo staan ze op mijn bureau...
mooi te wezen...
 als ze niet in mijn haar zitten natuurlijk...
of ergens verloren liggen, zoals dat ene stokje met blauw en rood...
( Dat zal wel eens terug tevoorschijn komen als ik eens goed poets ;) ) 

versiersels...

' fallen angel '
Deze bellen zijn gemaakt van heerlijke matte zwarte onyxdruppels met een blingbling glaskraaltje en sterling zilveren haken
Ze zijn 4 cm lang

Deze bellen zijn gemaakt van heerlijke matte zwarte onyxdruppels met een blingbling glaskraaltje en sterling zilveren haken  Ze zijn 4 cm lang

' heavenly night '
Mooie sterling zilveren ornamenten met druppels van glas in groen en kristal en glazen en sterling zilveren buttons
Ook de haken zijn van sterling zilver
Ze zijn 6,5 cm lang

Mooie sterling zilveren ornamenten met druppels van glas in groen en kristal en glazen en sterling zilveren buttons  Ook de haken zijn van sterling zilver  Ze zijn 6,5 cm lang


' meadow '
Herfstige bellen met groene, bruine en goudgele glaskralen en brassonderdelen
ze zijn 4 cm lang

Herfstige bellen met groene, bruine en goudgele glaskralen en brassonderdelen  ze zijn 4 cm lang

' memory '
Zeer mooie facetdruppels van glas.
Ze lijken wel zwart, maar als je ze in het licht houdt, komt hun mooie kleur tevoorschijn : montana blue
aan een brass ringetje met een brasshaakje en brasskapje...
Ze zijn 5 cm lang 

' memory '

hier zie je het blauw beter ...

' memory '
' ways '
rode lucite bloemetjes met groene glaskralen en brasskelkjes en - haakjes
deze zijn 4,5 cm lang


rode lucite bloemetjes met groene glaskralen en brasskelkjes en - haakjes  deze zijn 4,5 cm lang


' wonderlust '
zeer mooie emaillen witte hangertjes met een koraalrode druppel en metalen haakjes
ze zijn 4,5 cm lang

zeer mooie emaillen witte hangertjes met een koraalrode druppel en metalen haakjes  ze zijn 4,5 cm lang




7 opmerkingen:

  1. Oh die memory bellen...zo mooi!
    Komen die in de Etsy shop?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo! ik ben even heerlijk aan het kijken wat ik tijdens mijn blogpauze gemist heb, en dat is veel!! De oorbellen met de krullen/spiralen, vind ik heel mooi!
    groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer pareltjes...De "Fallen angel" vind ik heel klassevol.

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi "me",

    bedankt voor je berichtjes op mijn blog. Ik ben wel mee blijven kijken op andere blogs en heb af en toe een reactie achter gelaten. Maar weer zelf af en toe bloggen is toch leuker.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the 'heavenly night' and 'ways' earrings!

    If you have time, I would love for you to join my first giveaway:

    http://ofpinksandfairytales.blogspot.com/2011/09/giveaway-my-memories-suite.html

    Hope to see you there!

    Janelle
    Of Pinks and Fairy Tales

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com