zaterdag 28 mei 2011

Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...

De laatste foto's van mijn Londenreis....
In wat ik op architecturaal vlak de mooiste omgeving vond.
Het éne pareltje naast het andere ! 

Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...


Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...




Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...
Lincoln
Londen: Big Ben, Westminster Abbey ...

Ik wil terug naar Londen !!!!

5 opmerkingen:

  1. Ik ook ik ook ik ook!!!
    Heb helaas niet zo veel mooie foto's als jij, maar ik wil zeker terug... (al mis ik stiekem die rottige, benauwde, warme Metro niet.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er nog nooit geweest maar door je mooie foto's krijg ik toch een blik en goesting om naar londen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hele fotoreeks over Londen heb ik gevolgd! En wat heb je toch een mooie foto's gemaakt, ga je er nog wat mee doen? Een mooi album maken? Je hebt echt reclame gemaakt voor Londen ... Ik zou er zo niet aan gedacht hebben om nar toe te gaan ... Maar je hebt mij echt nieuwsgierig gemaakt!
    Ik hoop dat je snel weer terug kan gaan naar Londen, of naar een andere geweldige stad, waar je weer van zulke mooie fotoreportages kan maken voor ons! hihi

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat je dit net de mooiste buurt vindt! Ik heb net daar eventjes (een klein jaartje) mogen werken, intussen alweer enkele jaren geleden, en ik mis het enorm de laatste tijd. Moet toch maar weer snel een keertje onder Het Kanaal door, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ikke ook, zal ik een groepsreisje inleggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com