zaterdag 12 maart 2011

de dingen van vandaag....

De postbode was weer lief voor me deze week.
Naast een lading gekochte etsykralen uit Santa Barbara, bracht hij ook het verrassingspakje van Noëmi en daar was ik zwaar van onder de indruk :

een zalig kaartje :
de dingen van vandaag....


en een fantastisch zelfgemaakt tasje!!!!
In een mooi retrostofje !
En zeer goed afgewerkt!

de dingen van vandaag....

en ook de binnenkant is zeer geslaagd !

de dingen van vandaag....

Noëmi : zo iets moois had ik écht niet verwacht ! Ik maakte effe een vreugdedansje toen ik je enveloppe opende ! Een heel dikke bees van me !!!!!!

( ik heb het trouwens gisterenavond al onmiddellijk in gebruik genomen : mijn folders voor de infosessie pasten er perfect in en dat staat toch wel beter dan de plastieken zakskes die ik overal mee naartoe sleur. Al zullen de Marokkaanse papa's die mijn publiek uitmaakten minder onder de indruk geweest zijn, maar het gaf mezelf toch een goed gevoel om er met dat mooie zakje te staan ;) )

Ik ben ondertussen ook nog in blijde verwachting van een oud haakboek dat ik kocht op marktplaats, een gewonnen verrassingsgive away van creaka en een gewonnen yogamattasje van My busy craft life 
Dus ook volgende week is de postbode van harte welkom ;).

En zelf heb ik ook niet stilgezeten.
Ik heb nog een hoop rode kralen bijgehaakt, maar ik heb die onlangs al laten zien dus heb ik er geen foto meer van genomen. Ik heb er gewoon nog een hoop extra gehaakt.

En ook nog dit : paarse kralen en bruine schijfjes.

de dingen van vandaag....

Voor de rode heb ik al een bestemming, maar wat ik met deze ga doen weet ik nog niet.
Voordeel van de paarse is dat ze veel sneller haken omdat ze van dikkere wol en met een dikkere naald gehaakt zijn.
Want ik geef eerlijk toe : de rode kralen, dat is een iets te traag klusje voor mij.
Ik ben tot een uur bezig voor 1 kraal en krijg er echt zeer vingers van !

En wat ik er uiteindelijk mee ga maken, zie je binnenkort wel verschijnen...

6 opmerkingen:

  1. Jeetje je bent verwend met de cadeautjes en word ook nog eens verwend met aankomende cadeautjes! Vind de tas heel erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kaart! Geweldig. Dat wij later maar net zoveel lol mogen hebben als deze oudjes...
    *noflik*weekend!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne post heb je weer gekregen, ik vind dat ook zo fijn: post krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da kaartje is echt de max ! En al de rest ook natuurlijk ! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kralen van jou zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com