maandag 21 februari 2011

trippel en trappel op bezoek !

Kennen jullie trippel en trappel al ?
Dat zijn 2 schattige muisjes die gemaakt werden door Nicole.
Ik schreef mijn eerste blog-in-de-kijker-bijdrage over haar.

trippel en trappel op bezoek !
( foto : blog van nicole )


Onlangs startte ze met een webshopje over trippel en trappel met trippel en trappelspulletjes.
En ik bestelde er deze kaartjes :

trippel en trappel op bezoek !

Ze zijn heel erg schattig!
Heel erg mooi !
En heel erg goedkoop ! ( 3,5 euro voor 5 , inclusief verzendkosten in Nederland ! )
Mijn favorieten zijn die met ollie de olifant en ' beschuit met muisjes'.
Ze maakte niet alleen kaartjes, maar ook buttons en zakjes en nog veel meer!
Omdat ik 1 van de eerste was die bestelde kreeg ik nog een extraatje :

trippel en trappel op bezoek !

Merci Nicole !!!
En veel succes met je webshopje!

4 opmerkingen:

  1. Lief van je! :D
    En ik ben heel erg blij dat je er blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat onwijs leuk, trippel en trappel!!
    en leuke kaartjes én goedkoop, vraag mij af waar zij ze laat drukken!! misschien maak ik een keer een praktische informatie blog!!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com