woensdag 23 februari 2011

blog in de kijker : véél kleurtjes en verf !

... en wel bij ' the decorative paintbrush'.

Ik mag graag dromen van veel plaats want dan zou ik dit ook doen.
En van een groot huis waar ik dan al die resultaten zou neerzetten...

Ondertussen geniet ik gewoon van hetgeen deze blogger maakt.
Make-over's van allerlei afgedankte meubelen.
Daar hou ik wel van : ik hou van zelf dingen maken én van het recycleren van oude dingen én van kleuren.
Al geef ik eerlijk toe dat ik vermoedelijk niet teveel van deze dingen in mijn huis zou willen omdat ik dan geen rust zou vinden.
Maar toch vind ik ze heel erg plezant !

blog in de kijker : véél kleurtjes en verf !blog in de kijker : véél kleurtjes en verf !


blog in de kijker : véél kleurtjes en verf !blog in de kijker : véél kleurtjes en verf !

Eigenlijk doet ze me door haar kleurgebruik een beetje aan Delphine Boël denken ( voor de niet-Belgische lezers : de buitenechtelijke niet-erkende dochter van onze koning , zij maakt kunst ) .

Wat zo tof is aan haar blog, is dat ze ook regelmatig stap voor stap uitlegt hoe ze het heeft gedaan. met duidelijke foto's erbij.

Ze maakt ook kleinere dingen zoals bijvoorbeeld deze ... :

blog in de kijker : véél kleurtjes en verf !
blog in de kijker : véél kleurtjes en verf !
blog in de kijker : véél kleurtjes en verf !

Heb je nog ergens een meubelstuk staan waar je geen blijf mee weet ?
Ga dan zeker eens kijken op deze blog voor inspiratie !

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Van Etsy zul je inderdaad niet rijk worden. Ookal blijft het een te gekke site! Misschien dat ik ook maar eens een account ga aanmaken. Het blijft natuurlijk een mooi initiatief. Weet jij of er verder nog kosten aan verbonden zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke vrolijke dingen...
    het confronteert me altijd weer met mijn eigen verlangen om creatief te zijn maar de onkunde om het ook écht te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much! You are so sweet for putting my things on your blog! I really appreciate it so much :D Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com