maandag 1 november 2010

nog drie bellen

Ik ben een beetje verliefd op die geverfde howlietkraaltjes zoals je wel kan zien. Ze zijn helaas bijna op... De drie van gisteren :


zilveren kralen, rode en turqoise geverfde howliet, een klein hematietje en een zilveren haakje

lengte in totaal : 4,5 cm

nog drie bellen




rhodoniet met jaspiskraaltje, turqoise geverfde howliet en zilver

Lengte in totaal : 3,5 cm

nog drie bellen


ik heb ze ook met een ander haakje gemaakt want ik vind ze erg mooi ...

Turqoise en rode geverfde howliet met zilveren haakje

nog drie bellen

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor,ik val voor het 2de paar.Maar ze zijn zoals gewoonlijk allemaal schitterend.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com