donderdag 23 september 2010

een laptoptas ? een armbuideltje ? een groententas? een klein sjiek ? Maak het zelf ! : blog in de kijker...

Het kriebelt bij mij alvast al een tijdje om zelf eens een tas te maken. Maar ik wil zoveel maken... eerst ' finish what I started ' dus ...


Maar als jij er zin in hebt, heb ik de geknipte blog voor je : DIY Bag Lover
Dat is een blog vol ( engelstalige ) patronen van alle soorten tassen die je maar kan bedenken .

Deze vind ik bijvoorbeeld heel erg mooi ! Al denk ik niet dat ik er in zal slagen om ze te maken : ze lijkt me wat moeilijk om mee te beginnen...



Deze lijkt me tof als je een jeansbroek op overschot hebt ...



Deze maak je van oude t-shirts : tof als recyclage of met tweedehandsspullen....



Deze dode kat-tas is goed gevonden, maar ik denk niet dat er veel in kan ;)



of heb je graag altijd water bij je ?


Soit, je ziet het : mogelijkheden zat. ik ga ze nu niet allemaal hier zetten. Daar dient deze blog voor...  ( en ik ben blij dat ik er momenteel geen tijd voor heb : want hoe kan je daar nu tussen kiezen ??? )

8 opmerkingen:

  1. Tassen zijn leuk!! Die bovenste had ik ook gezien. Dat stofjes is ook helemaal te gek. Ben benieuwd welke tas jij gaat maken.

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef! Daar staan leuke dingen tussen hé! Errug nice, maar idd, het kriebelt altijd zo :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel verschillende tassen. De bovenste vind ik inderdaad erg leuk, maar die t-shirt tas kan voor mij wederom naar de recycle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tas van een jeansbroek is wel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die jeans broek tas is prachtig! Hebbuh, hebbuh, hebbuh.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...