donderdag 23 september 2010

blog in de kijker - Een laptoptas ? een armbuideltje ? een groentetas? een klein sjiek ?

Het kriebelt bij mij alvast al een tijdje om zelf eens een tas te maken. Maar ik wil zoveel maken... eerst ' finish what I started ' dus ...


Maar als jij er zin in hebt, heb ik de geknipte blog voor je : DIY Bag Lover
Dat is een blog vol ( Engelstalige ) patronen van alle soorten tassen die je maar kan bedenken .

Deze vind ik bijvoorbeeld heel erg mooi ! Al denk ik niet dat ik er in zal slagen om ze te maken : ze lijkt me wat moeilijk om mee te beginnen...




Deze dode kat-tas is goed gevonden, maar ik denk niet dat er veel in kan ;)



of heb je graag altijd water bij je ?


Soit, je ziet het : mogelijkheden zat. ik ga ze nu niet allemaal hier zetten. Daar dient deze blog voor...  ( en ik ben blij dat ik er momenteel geen tijd voor heb : want hoe kan je daar nu tussen kiezen ??? ).

7 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com