zaterdag 7 augustus 2010

romantische bellen !

Waar ik die romantische inspiratie vandaan haal weet ik niet : op amoureus vlak is er niet veel romantiek in mijn leven momenteel ;) ( en da's ook niet erg trouwens : romantiek mag maar moet niet. ) ...
maar blijkbaar toch ergens diep in mijn onderbewustzijn ...


deze bellen maakte ik daarnet :


bellen met facetgeslepen aragonietkralen en peridotkraaltjes, zilver en verzilverd materiaal met swarovskikristalletjes. De ronde aragonietkralen zijn ' buttons'.

lengte bel : 6 cm
















bellen van facetgeslepen aragonietdruppels en silverplated onderdelen met een zilveren haakje

lengte zonder haak :2,5 cm










bellen van grote blauwe bloemkralen met een klein roos glaskraaltje, tibetaans zilveren kapjes en metalen onderdelen aan een zilveren haakje

Lengte zonder haak : 4 cm










lange koperen bellen met een hartje van glitter met diamond glaze, acryl- en glaskralen in roze, fuchia en olijfgroen

Lengte bellen zonder haken : net geen 7 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...