zaterdag 7 augustus 2010

Gemaakt: romantische bellen !

Waar ik die romantische inspiratie vandaan haal weet ik niet : op amoureus vlak is er niet veel romantiek in mijn leven momenteel ;) ( en da's ook niet erg trouwens : romantiek mag maar moet niet. ) ...
Maar blijkbaar toch ergens diep in mijn onderbewustzijn ...


Deze bellen maakte ik daarnet :


romantische bellenBellen met facetgeslepen aragonietkralen en peridotkraaltjes, zilver en verzilverd materiaal met swarovskikristalletjes. De ronde aragonietkralen zijn ' buttons'.

lengte bel : 6 cm
















romantische bellen
Bellen van facetgeslepen aragonietdruppels en silverplated onderdelen met een zilveren haakje.

lengte zonder haak :2,5 cm









romantische bellen
Bellen van grote blauwe bloemkralen met een klein roos glaskraaltje, tibetaans zilveren kapjes en metalen onderdelen aan een zilveren haakje.

Lengte zonder haak : 4 cm








romantische bellen

Lange koperen bellen met een hartje van glitter met diamond glaze, acryl- en glaskralen in roze, fuchia en olijfgroen.

Lengte bellen zonder haken : net geen 7 cm























 Meer blogposts over juwelen via deze tag ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com