zondag 15 augustus 2010

Ik at een lekker tussendoortje vandaag :-) !!!

... want na maanden van (mijn) goede zorgen ( al zeg ik het zelf ) waren mijn eerste zelfgekweekte tomaatjes van deze zomer rijp :-))))!!!

tomaten en basilicum uit mijn tuin



Samen met wat rucola en basilicum uit mijn pottenmoestuintje en een snuifje zout : meer moest dat niet zijn ! De tomaatjes waren nog warm van de zon en zijn recht van de struik in mijn kommetje beland!

tomaten en basilicum uit mijn tuin


en het was uiteraard héél erg lekker !

2 opmerkingen:

  1. Eigen gekweekte tomaatjes, o wat zal dat lekker smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm ziet er lekker uit! Het is mij nog niet gelukt, eigen oogst tomaatjs te eten. Maar ik blijf het proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com