woensdag 18 augustus 2010

Gehaakt: de eerste appel is er al ;) !!!

... gehaakt dus :-)))

Het patroon komt uit het boekje ' lieve diertjes zelf haken ' van Ana Paula Rimoli. Ik heb het gemaakt op vraag van mijn mama en in andere kleuren dan in het boek.

gehaakte appel


Ik heb nog extra een ' deuk ' in de onderkant en bovenkant gemaakt zodat het er meer als een appel uitzag. in het boekje staat dat er niet bij. Ik heb dat gedaan door het eindkoordje van de onderkant over en weer door de bovenkant te halen en dan terug aan de onderkant vast te knopen alvorens het eindje draad weg te werken. Net echt zo ! :-))

gehaakte appel

En zo zag hij er uit zonder wormpje en gezichtje .... :

gehaakte appel


Meer blogposts over haken via deze tag...

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit! Leuk als decoratie op een schaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice work. Such a cute little apple! I agree with what you did to give it more dents.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com