vrijdag 20 augustus 2010

Gemaakt: bellen en armbanden

De voorbije dagen ben ik nog eens in de kralen gevlogen, en dit is er uit gekomen :

Armband van agaatkralen uit Nigeria met koperkleurige tussenstukjes en een koperen slotje. Deze kralen laten licht door en zijn echt erg mooi !
De armband is 20 cm breed.

bellen en armbanden



Armband van metalen ornamenten waarbij ik in het midden een glitteraccentje heb aangebracht met diamond glaze in 3 verschillende kleuren glitter. Er hangt een hangertje aan dat ook is opgevuld met glitter en diamond glaze en met roze kwartssplitjes ( maar dat is niet meer zo duidelijk : het was een experimentje... )
Ook deze armband is 20 cm lang.

bellen en armbanden

Bellen van houten gestreepte kralen met pitjes boven- en onderaan.
Lengte van de bellen zonder haak : 4 cm.

bellen en armbanden

Engeltjes met nougatkleurige glaskralen.
Lengte zonder haak : 4 cm.

bellen en armbanden

Metalen ornamenten met accentjes van glitter en diamond glaze met lichtroze glaspareltjes.

Lengte zonder haak : 4 cm.

bellen en armbanden

Bellen van rode houten kralen met onderaan een vruchtje.
Lengte zonder haak 6,5 cm.

bellen en armbanden


En af en toe gebeurt er dan dit : juist als ik met het laatste kraaltje bezig ben, breekt het oogje van het ornament en ik heb geen reserve... Balen toch ...

bellen en armbanden

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com