vrijdag 23 juli 2010

Meet Winston, het roze olifantje ;-) ...

Verlof is toch plezant : kan ik me met vanalles bezig houden : niks moet en alles kan. Zoals het haken van een roos olifantje bijvoorbeeld ;-) .

Ook weer geen idee wat ik er mee ga doen, maar ik vind hem wel schattig en alvast beter gelukt dan mijn pinguïn.

Voor diegenen die het ook eens willen proberen : het is een echt klein olifantje en de techniek heet amigurumi . Dat is afkomstig uit Japan. Daarbij worden in een cirkelbeweging poppetjes en diertjes van garen gehaakt.
De beschrijving van Winston heb ik hier gevonden  ... Ik heb hem alleen een ander kleurtje gegeven want ik vind dat olifantjes roze moeten zijn ;)


Hier is het schatje :

meet Winston, het roze olifantje ;-)

Maar nu genoeg gehaakt : ik vlieg weer in de kralen want ik heb weer hopen inspiratie !

2 opmerkingen:

  1. Echt goed gelukt! Ga het misschien toch ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon doen ! Het is wel prutswerk omdat het zo klein is, maar het voordeel is dat je er geen weken mee bezig bent ;)
    Vulmateriaal heb ik gekocht in de hema ( en daar kom ik nog lang mee toe ! )

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com