woensdag 29 oktober 2014

Lachen!

waarschuwing : deze blogpost bevat inhoud die buikpijn en geluidsoverlast kan veroorzaken ....

Zaterdagnacht na de film op TV in de living van ondergetekende:


Mijn lief : ' Ik ben moe, ik wil gaan slapen ... '

Ikke : ' Nu al ? 't Is zaterdag en de klok  verspringt vannacht en het is geeneens middernacht ! Ik nog ni ! Gaan we nog naar een filmpke kijken? Die van snowwhite en de huntsman bijvoorbeeld ? '

Hij: ' Naahhh! Ik wil die niet zien, Ik ga dat niet goed vinden : heb je niks anders ?  '

De dees zet een aflevering van Microcosmos op,  een natuurdocumentaire over insecten met David Attenborough - ik hou van natuurdocumentaires, zeker met David Attenborough .... .

Na 5 minuten klinkt het : 'ik vind insecten saai, ik wil dat niet zien'.

Dus de dees kijkt nog eens op haar dvd-speler ( jaja, ik heb dat nog, 1 met een harde schijf! Handig dat dat is! Dan heb je helemaal geen digitale tv nodig en betaal je daar dus ook niet extra voor! ) en vindt nog een film van Charlie Chaplin : Modern Times...
Een druk op het knopke en toen verscheen er deze scene....


Man man man !
Gieren ! lachen ! Brullen ! Buikpijn ! Meer buikpijn ! Nog wat lachen !
( Dat was plezant, zo met ons tweeën de slappe lach hebben :) .) 
En het werd me weer eens duidelijk  :  Die man was een genie !
Leve Charlie Chaplin !

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com