maandag 31 oktober 2011

Brugge

Vriend Nick en ik wilden nog eens op stap.
En zo belandden we het voorbije weekend in Brugge.
We bezochten er oa een toffe tentoonstelling ...
( vorstelijk verzameld - later deze week meer info hierover )
Maar in Brugge is gewoon een hoop te zien.
Zelfs zonder tentoonstelling...
Een marktje naast het water bijvoorbeeld ... 

Brugge



Brugge

Sowieso veel water...
Brugge

En heel heel veel toeristen ...

Brugge

Mooie gebouwen en winkelgeveltjes...
 
Brugge

Een stoet elfen !
Wie had dat gedacht !

Brugge

En we eindigden de dag met lekker eten in dit restaurant.
een eenvoudige traditionele kaart, maar het was allemaal bijzonder lekker.
En mooi ingericht...
Een adresje om te onthouden als je eens in Brugge komt

Brugge

Meer Brugge via deze tag ... .


5 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk, Brugge. Ik ben deze week in Brussel voor het werk. Tips zijn welkom!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou ook erg van Brugge, het is zo'n gezellige en mooie stad! Enorm veel te zien én te beleven. Leuke foto's heb je er gemaakt! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er geweldig uit!
    Ik wil eigenlijk ook nog een keer naar Brugge - de toerist uithangen haha. En dan eten in dat restaurant. Als de inrichting een beetje weg heeft van dat plaatje, ga ik me er helemaal thuis voelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh Brugge :)..Ooit 1 keer geweest...járen geleden...bootje gevaren als echte toerist ja haha...lekker gegeten....mijn ogen uitgekeken met al die mooie geveltjes om je heen..en niet te vergeten; door mijnlief ben ik daar destijds ten huwelijk gevraagd...

    Mooie foto's!

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien heb je een lekker weekend gehad.
    En ja Brugge is inderdaad een mooie stad.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com