dinsdag 2 november 2010

mijn 25 mooiste oktober-tuinfoto's van 2010

Hortensia


Ik denk dat elke spin in de omgeving in mijn tuin zat/zit ;)



nog hortensia


anemoon






uitgebloemde dahlia


de sterk ruikende alyssum

goudsbloem

mooie bladeren


zaadknop van goudsbloem


 
zonnebloem



zonnebloem



mooi toch ?


stokroos


stokroos


peterseliezaad


vijgebladeren


klokjes



'onkruid'


'schaduw'


aardbeibladeren. Er staan er trouwens nog aan, aardbeien....


uitgebloemde zonnebloem


uitgebloemde zonnebloem


uitgebloemde zonnebloem


uitgebloemde zonnebloem


aster











6 opmerkingen:

  1. Wat mooie fotos uit je tuin! Lijkt mij heerlijk ook weer eens een tuin te hebben ..

    Is geen confiture..het is cake in het potje..en die heb ik of course in de keuken gebakken...*smile*..alleen de decoratie even op mijn bureau afmaken ;O)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such beautiful pictures! I thought the spider was quite scary

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...