donderdag 29 juli 2010

Gehaakt: meneer duizendpoot en zo

Ik heb weer een diertje af : meneer duizendpoot ( die gelukkig voor mij maar 12 pootjes heeft ;) ) Ik had hem achteraf gezien liever in groene tinten willen maken, en misschien doe ik dat nog wel eens.

meneer duizendpoot en zo
Het patroon komt uit een boekje dat ik de afgelopen week kocht in de Makro (#nosponsor):

meneer duizendpoot en zo
Er staan nog plezante dingen in die ik graag eens wil maken, zoals dit visje dat ik dan aan het plafond in de badkamer wil hangen, misschien wel een hele visbak zelfs ;) ( want alleen is maar alleen hé ) ... :


ik kocht ook dit boekje ( maar er staan minder plezante dingen in dan in het vorige ) :



Ik heb ook nog een bloempje gehaakt, een chrysant :









Tenslotte laat ik nog mijn haakkoffer zien : deze koffer kreeg ik een tijdje geleden kado op een rommelmarkt. Ze is niet meer in zeer goede staat, maar best nog wel bruikbaar :


Eerst wist ik niet goed wat ik er mee moest doen, maar ondertussen heeft ze een bestemming gekregen. Ze ruikt trouwens lekker naar wierook , daar is ze blijkbaar vroeger voor gebruikt ... :

7 opmerkingen:

  1. wat en geweldige koffer! en vind je duizendpootje erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. duizendpootje is erg schattig!
    ik heb dat boek bij de bib geleend, maar nog niets uit gemaakt
    het andere boek heb ik zelf gekocht, vind er toch vele leuke instaan

    en die koffer is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh een schatkist... hoe mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super , ik ga de boekjes ook eens huren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bommabo (yunomi)7 augustus 2010 om 23:02

    jij bent een leuke duizendpoot,doe zo voort!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die kleine diertjes. Ik heb hier ook een boek maar ben er nog niet aan begonnen. Die schatkist moet je zeker bewaren hoor, die is gewoon prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are all so, soo cute! Especially that top one :)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com