maandag 26 juli 2010

juwelen : week 29

Dit zijn de juwelen die ik de voorbije week maakte :





armband met aquamarijn, regenboogmaansteen, miyuki drop beads, glaskralen en dan nog 2 edelsteentjes waarvan ik niet weet wat het juist is ( de blauwe ) en zilveren slot

lengte : 19 cm








ketting met aragoniet- en amazonietsplit, amazonietkralen, rocailles , koperen slot en de drie groten zijn ook edelstenen, maar ik weet niet juist wat.

Lengte 50 cm










bellen met facetgeslepen bergkristallen hartjes met zoetwaterparels, kleine swarovskikraaltjes en zilveren haakje

lengte zonder haak : 3 cm

















bellen van cherrykwarts met filigraankapjes, verzilverde hanger met swarovski, swarovskikraaltjes en zilveren haak

lengte zonder haak 5,5 cm













bellen met agaatkralen die iemand voor me meebracht uit Nigeria.
Met oudkoperkleurige tussenstukjes en koperen kralen

lengte zonder haak : 3,5 cm











bellen met zilveren haakjes en obsidiaankraal met facetgeslepen wieltje, metalen tussenstukje en rode glaskraal

Lengte zonder haak : net geen 2,5 cm

2 opmerkingen:

  1. Waue zeg! Jij maakt mooie sieraden zeg!
    Bedankt voor je leuke reactie's op mijn blog ^_^

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...