donderdag 15 juli 2010

de 25 mooiste lente-in-mijn-tuin-foto's van 2010

Ik heb een (mini)tuintje én ik maak graag foto's.
gevolg : ik heb massa's foto's van mijn bloemen en planten.
Hieronder een selectie uit mijn tuinfoto's van afgelopen lente :



meiklokjes




gras




leuke krul



pioenroos



natte aardbei



natte olijfboomblaadjes



boshyacint



schaaltje zelf in pot gekweekte aardbeien




gele roos tussen al het groen



slingerplant



boshyacint in de lentezon




aardbeiplantje in het gras



'onkruid'



cactusbloem



clematisbloem



druppel



natte meiklokjesbladeren



klaproosknop



papaver



papaverknop



saliebloempje



natte lupineknop



lupineblad met druppels



ontluikende clematisknop




gele 'bol'bloemknop

3 opmerkingen:

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...