vrijdag 11 oktober 2024

DIY - oorbellen/earrings 'Café latte'

DIY - oorbellen/earrings 'Café latte'

Ik kocht in een Franse Etsyshop wat geëmailleerde tussenstukjes en die bleken zo mooi! Deze komen er ook van. Samen met een hoop kleine jaspiskraaltjes vormen ze 1 van mijn favoriete paren oorbellen van deze moment. 

I bought a lot of enameled connectors in a French Etsyshop and they turned out to be so gorgeous. These were a part of them. Combined with a lot of small jasper beads they make one of my favorite pair of earrings of this moment.

DIY - oorbellen/earrings 'Café latte'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 geëmailleerde tussenstukken met 3 gaatjes onderaan/enameled connectors with 3 holes at the bottom
  • 2 x 9 kleine jaspiskraaltjes/small jasper beads
  • 2 x 9 nietstiften/ball pins
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools

Rijg de kraaltjes  voor 1 aan een nietstift en maak een eenvoudig oogje.
String each bead onto a ball pin and make a simple loop.


Hang ze per 3 aan een oogje onderaan het tussenstuk. Dat gaat het makkelijkst als je in het middelste gaatje begint.
Hang 3 of them at each hole of the connector. Make it easy for yourself and start with the middlest hole. 


Bevestig het oorhaakje en oorbel is klaar.
Attach ear wire and earring 1 is done.


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY - oorbellen/earrings 'Café latte'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 


Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

3 opmerkingen:

  1. The name and earrings - perfect match!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are very pretty! Such a beautiful pattern on those enameled components.
    (Visiting from Weekend Traffic Jam Reboot #77)

    Cat
    https://catswire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com