woensdag 21 juni 2023

Lenteboeketjes

Lenteboeketjes

Het jaarlijkse bloemenfestijn in de lente beperkte zich naar ondertussen jaarlijkse gewoonte niet alleen tot mijn voortuintje. De winterse stofnesten hangen misschien , zo zomaar eens kunnen , nog steeds te hangen. Maar het waren de uitbundige boeketjes die ik uit mijn tuintje plukte die de voorbije maanden alle aandacht naar zich toe trokken. 
En omdat ik er veel foto's van maakte, kan ik er voor altijd van nagenieten!


Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes
Lenteboeketjes

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's van prachtige bloemen. Ik word er helemaal vrolijk van. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful flowers. You did an amazing job photographing them.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lente is altijd zo vrolijk bij jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com