woensdag 15 februari 2023

Nice: aan het water

Nice: aan het water

Mijn laatste reisje naar Nice dateert van mei 2022 en sindsdien was ik nog in Oostende, Luxembourg, Portugal en Parijs en zit er alweer een volgend reisje aan te komen.

Nice: aan het water

Dus dacht ik: ik maak er korte metten mee, ik post ze nu echt allemaal min of meer achter elkaar. En dan kan ik verder met de foto's van de volgende mooie bestemming die ik bezocht.

Vandaag dus nog wat 'rest'foto's die ik maakte aan het water.... . Zonder uitleg overigens, want dat is niet altijd nodig ... . 

Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
gefotografeerd door mijn zonnebril ...

Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water
Nice: aan het water

Meer Nice via deze tag ... 

2 opmerkingen:

  1. Weer prachtige foto's! En nee, uitleg hoeft niet, de foto's vertellen genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You always post stunning photographs. A picture is worth a thousand words, as the saying goes.
    new post: https://www.melodyjacob.com/2023/02/tips-to-keep-warm-on-fishing-trip.html

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com