vrijdag 18 november 2022

DIY - oorbellen/earrings 'Simone'

DIY - oorbellen/earrings 'Simone'

De oorbellen van vandaag zijn subtiel en zeker niet opvallend. Maar de 'hoofd'kraal vind ik wonderlijk mooi. Ik heb geen idee meer van waar ze komen, zelfs geen idee van war ze zijn gemaakt: is het glas? Is het steen? En ze combineren zeer mooi met donker koper.

Today's pair f earrings are subtile. But I really adore the big beads I used in them. I have no idea where I got them from and what they are made of. Stone? Glass? But they combine very good with dark copper coloured parts. 

DIY - oorbellen/earrings 'Simone'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 kussenvormige gemêleerde kralen/2 x 1 rectangled and variegated coloured beads
  • 2 x 2 kleine rondelletjes/small spacers
  • 2 x 2 grote rondellen/big spacers
  • 2 x 1 koperen tussenstuk/copper connector
  • 2 x 1 nietstift/head pin
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools


DIY - oorbellen/earrings 'Simone'

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg aan een nietstift: 1 klein rondelletje +1 grote rondel + de kraal + 1 grote rondel + 1 klein rondelletje.
String onto a head pi: 1 small spacer + 1 big spacer + 1 big bead + 1 big spacer+ 1 small spacer.


Maak een gesloten oogje, maar hang er voor je het sluit eerst het tussenstukje aan!
Make a wired loop , but make sure to attach the connector before closing it!


Bevestig het oorhaakje en oorbel 1 is klaar!
Attach ear wire and earring 1 is done!


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY - oorbellen/earrings 'Simone'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

8 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com