vrijdag 3 december 2021

DIY oorbellen/earrings 'Halo'

DIY oorbellen/earrings 'Halo'

Het is al even geleden dat ik nog een haakpen in mijn handen heb gehad. Maar ik had wel nog ergens gehaakte ringen liggen die ik lang geleden haakte. Ik combineerde ze met de wondermooie handgemaakte glaskralen van Amy uit Canada en wat ringen et voila!

It is a long time since I had a crochet hook in my hands. But I found a crocheted ring I made a long time ago. I combined them with the fabulous handmade glass beads of Amy from Canada. I added some rings et voila! 

DIY oorbellen/earrings 'Halo'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 gehaakte ringen. Hier zie je hoe je dat zelf kan maken./ Crocheted ring. Here the tut for making them yourself.
  • 2 x 1 grote ring/big ring
  • 2 x 1 kleine ring/small ring
  • 2 x 1 open ringetje/jump ring
  • 2 x 1 handgemaakte statement glaskraal/handmade statement glass bead
  • 2 x 1 klein maantje met 2 gaatjes/small moon with 2 holes
  • 2 x 1 nietstift/head pin
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools


DIY oorbellen/earrings 'Halo'

ZO MAAK JE HET/DIY

Bevestig de 2 ringen aan de gehaakte ring met een open ringetje. Steek daarvoor de open ring door het haakwerk en zorg dat je ook de metalen ring mee hebt die onder het haakwerk zit.
Attach both metal rings onto the crocheted one with a jump ring. Stick the jump ring through the crocheted part and make sure to connect them around the metal ring into the crocheted part. 


Maak een oogje aan de nietstift en bevestig het aan de  gehaakte ring. Doe dit op dezelfde plek als waar je de 2 ringen bevestigde. Steek het oogje alleen door het haakwerk.
Make a loop onto the head pin and attach onto the crocheted ring. Use the same spot a before but this time only go through the crocheted part of the ring. 


Rijg de glaskraal aan en maak opnieuw een oogje.
String the glass bead and again make a loop. 


Bevestig het maantje ondersteboven.
Attach moon upside down.


En bevestig het oorhaakje aan het ander gaatje.
Attach ear wire onto the moon.


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings 'Halo'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com