vrijdag 25 juni 2021

DIY oorbellen/earrings 'blue moon'

DIY oorbellen/earrings 'blue moon'

Ik zoek het precies een beetje in de hemellichamen en de weerfenomenen vandaag. Na de zonnestralen en de storm, nu deze maan.

Lately, I seem to find my inspiration in celestial bodies and weather phenomena. After the sun burst and the storm, I now have a moon to hang onto my ears.

DIY oorbellen/earrings 'blue moon'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 grote sikkelvormige maan met 2 gaatjes/big moon pendants with 2 holes
  • 2 x 1 kleine maantjes met 2 gaatjes/small moon pendants with 2 holes
  • 2 lange blauwe tubevormige kralen/large blue tube beads
  • 2 x 1 grote blauwe glaskraal/big blue glass bead
  • 2 x 2 kleine blauwe glaskraaltjes/small blue glass beads
  • 2 x 1 open ringetje/jump ring
  • 2 x 1 nietstift/head pin
  • 2 x 1 stukje metaaldraad/piece of metal wire
  • oorhaakjes/ear wire

gereedschap/tools

DIY oorbellen/earrings 'blue moon'

ZO MAAK JE HET/DIY


Rijg aan de nietstift: 1 kleine kraal + tube kraal + 1 kleine kraal en maak een oogje.
String onto a head pin : 1 small bead + 1 tube bead + 1 small bead and make a loop.


Bevestig deze hanger aan het onderste gaatje van de kleine maan.
Attach this pendant onto the lower hole of the small moon. 


Bevestig de grote en de kleine maan aan mekaar met een open ringetje.
Connect the big and the small moon with the jump ring.


Rijg de grote kraal aan het eindje metaaldraad en maak oogjes aan elke kant.
String the big bead onto the piece of metal wire and make a loop at each end.


Bevestig dit aan het bovenste gaatje van de grote maan.
Attach onto the upper hole of the big moon. 


Bevestig oorhaakje en oorbel 1 is klaar.
Attach ear wire and earring one is done!


Tip: hang verschillende hemellichamen aan je oor: maan aan de éne kant, zon aan de andere ;) .
Tip: wear various celestial bodies onto your ears: moon at one side, sun at the other ;) . 

DIY oorbellen/earrings 'blue moon'

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


3 opmerkingen:

  1. Supermooi ! Kan ik ergens de adresjes vinden waar jij je materialen koopt? Zoals de maantjes bijvoorbeeld...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht ze bij deze etsyshop uit Turkije. maar pas wel op: de invoertaksen en btw-regels zijn gewijzigd en dingen bestellen buiten de EU is dus duurder geworden! https://www.etsy.com/be/shop/yakutum?ref=yr_purchases

      Verwijderen
    2. Oeps, niet waar. Deze kocht ik bij een etsyshop uit Hongkong. De zwarte van enkele weken later in de Turkse. https://www.etsy.com/be/shop/happysupplies

      Verwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com