vrijdag 18 juni 2021

DIY oorbellen/earrings: "april"

DIY oorbellen/earrings: "april"

Ik kon het niet laten en bestelde nog een portie van de heerlijke handgemaakte draadjeskralen van de Spaanse Jana (#nosponsor). Ik zocht er nog wat onderdelen en kraaltjes bij in dezelfde fruitige kleurtjes. En met de grote ring erbij waren ze voor mij helemaal compleet. 

I couldn't resist and bought some new handmade woolen beads from Jana from Spain (#nosponsor). I found some beads and parts in matching fruity colours and completed this pair of earrings with a big hoop. 

DIY oorbellen/earrings: "april"

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material

  • 2 x 1 grote ring/big hoop
  • 2 x 1 wollen spiraalkraaltjes/2 woolen spiral beads
  • 2 x 1 roze connector/pink connector
  • 2 x 3 schijfjes met 2 gaatjes/discs with 2 holes
  • 2 x een collectie rocailles in snoepkleurtjes/a spoon full of candy coloured seed beads
  • 2 x 3 grote rocailles/big seed beads
  • 2 x 2 koperen tolletjes/copper toupies
  • 2 x 9 nietstiften/head pins
  • 2 x 6 open ringetjes/jump rings
  • een eindje metaaldraad/a piece of metal wire

gereedschap/tools

DIY oorbellen/earrings: "april"

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg een tolletje + de draadjeskraal + een tolletje aan het eindje metaaldraad en maak een oogje aan elke kant.
String onto the piece of wire: 1 toupie + woolen spiral bead + 1 toupie and make a loop at each end.


Bevestig dat aan de roze connector. 
Attach onto the pink connector.


Maak 5 kralenhangertjes van verschillende lengte.
Make 5 bead pendants of different sizes.


Hang ze met de open ringetjes aan de roze connector. 
Attach them by using jump rings onto the pink connector.


Bevestig de grote ring aan het bovenste oogje van de wollen kraal met een open ringetje.
Attach the big ring onto the upper eye of the woolen bead with a jump ring.


Bevestig het oorhaakje en de bel is klaar.
Attach ear wire and done!


Maak er nog eentje en straal!
Make another one and shine!

DIY oorbellen/earrings: "april"

Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com