vrijdag 26 maart 2021

DIY oorbellen/earrings 'Helga'

DIY oorbellen/earrings 'Helga'

Een eenvoudig ontwerpje met heerlijke kralen, dat heb ik vandaag voor jullie uitgeschreven. 

A simple design with gorgeous beads, that's what I have written down for you today. 

DIY oorbellen/earrings 'Helga'

BENODIGDHEDEN/SUPPLIES

materiaal/material
  • 2 x 1 grote gespikkelde Ghanese kralen/big speckled Ghanese beads
  • 2 x 2 kleine gespikkelde Ghanese kralen/small speckled Ghanese beads
  • 2 x 2 houten rocailles/wooden seed beads
  • een beetje rocailles om het gat van de Ghansese kralen te vullen/some left over seed beads to fill the hole of the Ghanese beads
  • 2 x 1 nietstift/head pin
  • oorhaakjes/ear wire


gereedschap/tools

ZO MAAK JE HET/DIY

Rijg aan een nietstift: 1 houten rocaille + 1 kleine Ghanese kraal + wat rocailles om het gat op te vullen van de volgende + grote Ghanese kraal + 1 kleine Ghanese kraal + 1 houten rocaille.
String onto a head pin: 1 wooden seed bead + 1 small Ghanese bead + some seed beads to fill the hole of the next + big Ghanese bead + 1 small Ghanese bead + 1 wooden seed bead.



Bevestig een oorhaakje ... 

Attach ear wire ...



...en klaar!

....and done!


DIY oorbellen/earrings 'Helga'


Meer juwelentutorials hier...

More jewelry tutorials here ...


  • Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
  • Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com