zondag 16 december 2018

Gent by night

Gent by night

Zomaar wat foto's van Gent in den donkere .....
Eke keer weer besef ik dat ik eigenlijk erg hou van ronddwalen in het donker en van nachtfotografie... .

Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night
Gent by night

Meer Gent...

6 opmerkingen:

  1. Prachtige foto’s van een mooie stad. Wij kampeerden vaak in Waregem en dan hoorde een dagje Gent er altijd wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi. Ik ken Gent alleen maar bij dag als het druk is. Leuk om het eens zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al woon ik al een aantal jaren buiten de stad. Ik blijf een fiere Gentenaar. Heel mooie foto's!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gent! Staat ook nog op mijn lijst van te bezoeken Belgische steden. Prachtige stad, zeker ook in het donker. Je foto's zijn ook prachtig en goed gelukt. Heb je ze uit de hand genomen of met statief? Ze zijn echt strak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uit de hand! Ik sta daar nog altijd van versteld! Vroeger dacht ik altijd dat je niet kon fotograferen in den donkere. Maar mijn huidig fototoestel kan dat met gemak aan!

      Verwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com