dinsdag 10 juli 2018

instagramfan van 'this wild idea'

Als ge me alleen kent van op mijn blog weet je dat misschien niet. Maar ik ben zot van katten. Ik heb er momenteel zelf geen maar heb wel 18 jaar van mijn leven doorgebracht in gezelschap van een witzwart pelsen poezenbeest, 'Minneke' genaamd.




Een bericht gedeeld door Theron Humphrey (@thiswildidea) op

Van honden ben ik niet zo zot. Als kind had ik daar als gevolg van een mama die de straat overstak (van de schrik)  als ze er eentje zag een heilige schrik van. 

Ik herinner me nog de vaak weerkerende scene waarin mijn vader 3 hysterisch bleitende kinderen voorbij een tuin met woest blaffende en springende hond moest dragen als we gingen wandelen in het bos achter de hoek. 

Een bericht gedeeld door Theron Humphrey (@thiswildidea) op

Zo erg is het niet meer, maar ik ben toch echt een zeer uitgesproken kattenmens en naar mijn gevoel is het toch echt kat of hond.

Een bericht gedeeld door Theron Humphrey (@thiswildidea) op

Maar op instagram ben ik zot van Maddie

Maddie is de hond van een Amerikaanse (denk ik toch) man die zijn leven al zwervend doorbrengt. 

Dat levert mooie instagramwaardige plaatjes op waarin steevast een hoofdrol is weggelegd voor de fotogeniek schattige lieve Maddie. Ze is echt om te smelten van schattigheid, die Maddie. En volgens mij heeft ze een geweldig hondenleven!
Ik 💗 van Maddie
Meer favo instagramaccounts van mij via deze tag of in de zijbalk... .
Alle foto's uit deze blogpost zijn afkomstig van het instagramaccount van 'this wild idea'.


4 opmerkingen:

  1. Ik sluit me keihard bij je aan; volgens mij is het ook ofwel hond ofwel kat, iets tussenin is het zelfden. Ik behoor tot #teamkat en ben nog gelukkiger te zeggen dat er binnenkort weer zo'n ieniemienie verwend nest bij ons komt wonen. Maar Maddie, wel, heel erg misschien zou ik die ook wel graag kunnen zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een kattenmens hier die eigenlijk ook wel (weer) verlangt naar een hond, mits deze zich als een kat gedraagt;) geweldige foto's! Geweldige match man en hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, wat grappig! Echt kattenmens ben ik, maar wel met een zwak voor de schoonhond :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com