zaterdag 5 mei 2018

Parijs: de eiffeltoren by night (en tips voor Boedapest gezocht!)


Bon, mijn voorlopig laatste blogpost - met wat foto's, veel uitleg is er niet bij nodig - over Parijs. Tot ik er nog eens kom.  Hopelijk binnen niet al te lange tijd. 




Momenteel staan mijn reiskriebels in de richting van Boedapest.


Daar zal ik binnenkort een paar dagen naartoe gaan in gezelschap van mijn lief. 


Die is daar al geweest en weet al helemaal wat hij me allemaal gaat laten zien. 


Maar toch hoop ik nog een gaatje te vinden voor tips van jullie: laat die dus maar komen!



Hebben jullie nog reisplannen?


Meer blogposts over Parijs hier of hier ....


4 opmerkingen:

  1. Jij komt nog eens ergens. Mooie foto's van Parijs. Zelf heb ik geen reisplannen maar wat binnenlandse tripjes heb ik wel erg veel zin in. Heel veel plezier met je lief in Boedapest. Ik ben er nooit geweest maar zo te lezen zul je je sowieso niet hoeven vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier met je tripjes, er is hier ook veel schoons te zien hé!

      Verwijderen
  2. Veel plezier in Boedapest , aan tips kan ik je niet helpen, maar jullie zullen vast genieten.
    Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Mieke! En het gaat ongetwijfeld een fijn tripje worden! (en dat zal je achteraf uitgebreid kunnen lezen hier ;). hihihihi! )

      Verwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com