vrijdag 30 december 2016

mijn juwelentutorials van 2016/my jewelry DIY from 2016

mijn juwelentutorials van 2016/my jewelry DIY from 2016
20's




boekenlegger
koordbellen
fairy

stripes


ringeling

ringen

gehaakte hoops


fnidaq


geo

trosjes en ringen

buoy

pearl and flower

jellyfish

triangle


paris

extra large tricolore

oranje bellen

hout met stipjes

gesloopte amrbandonderdelen



franjebellen
blauw en rood

lili

5 in a row

cricket

beaded bead

corner

boho framboise

marigold

chrysanthemum

huisoorbellen/home-earrings

sakamoto

sunny blue jeans


denim blue


Mijn lijst van 2015 vind je hier en 2014 hier.


1 opmerking:

  1. Je juweeltjes zijn origineel en mooi (maar meestal te lang voor mij om effectief te dragen), maar de zorg waarmee je ze fotografeert en presenteert: fantastisch. Ik maak ze zelf niet, maar ik geniet elke keer wel van je tutorials.

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com