maandag 26 december 2016

Mijn DIY-projecten van 2016 (zonder de juwelen)/my Tutorials of 2016 minus the jewelry

norosjaal/noro scarf
Het was wat magertjes op maakvlak dit jaar. En dat heeft wellicht veel te maken met mijn reisjes van afgelopen jaar waardoor er minder tijd overbleef om dingen te maken ( 3x Parijs, 1xRotterdam en 1x Marokko, écht veel voor mij!).
Maar het is niet dat er niks uit mijn handen kwam: ik maakte ook dit jaar veel oorbellen en ik ben al maanden bezig aan een gebreide sjaal waarvan ik hoop dat hij op de moment dat dit verschijnt eindelijk af is. Ik schrijf dit namelijk al een dikke 2 weken op voorhand en ben net aan het laatste kleurtje van mijn unicatbol.
En voor daarna heb ik al een hoop plannen. Ik begin met een sashikoprojectje en stap dan over op een nieuw breiwerkje waarbij ik twijfel tussen vingerloze wanten of een lange puntsjaal met pomponnen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com