donderdag 13 augustus 2015

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 18

In het begin was het wat wennen, tekenen in mijn tweede tekenboekje. Dat nieuw boekje had namelijk een iets ander papier dan het eerste.
En dat maakt echt verschil uit : al naargelang het papier zijn de kleuren voller of juist niet, of is de tekening wat korrelig of juist erg glad ... 
Ook mijn huidige derde boekje was weer anders. Maar na een paar tekeningen ben ik dat alweer gewoon. 
Bij sommige technieken - bijvoorbeeld bij aquarel - is het soort van papier trouwens erg belangrijk. Als je papier gaat kopen in een tekenzaak, staat er trouwens ook op waar het eigenlijk voor bedoeld is. 

Onderstaande tekeningen werden allemaal gemaakt met kleurpotlood en zwarte stiftjes ...

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 18
29 maart 2013

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 18
30 april 2013

Uit mijn 2de tekenboekje - deel 18
15 november 2014
Meer tekeningen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com