dinsdag 31 maart 2015

In mijn mailbox...

In mijn mailbox...

Hallo, 

ik lees graag je blog en je hebt zoveel toffe ideetjes, Het patroon van je gouden sjaal vond ik heel mooi . Het duurde even voordat ik het telpatroon doorhad, lang niet meer gebreid. Ik kocht in veritas dikke wol en hij is gelukt, ik draag hem al een hele winter, Binnenkort tijd om hem weg te bergen tot volgend jaar Maar ik wou hem jou nog tonen... 

Groeten 
Annemie


In mijn mailbox...Bovenstaand mailtje vond ik vorige week in mijn mailbox. 
Plezant hé !
Ze heeft er een mooie versie van gemaakt vind ik.

Ze gebruikte breinaalden 5,5 en wol ' laura ' van Veritas liet ze me nog weten.












Ik word van zo'n mailtje een beetje trots op mijn eigen.
En als ik die foto zie nog een beetje meer , want ik vind inderdaad toch echt wel dat ik hiermee een mooi patroontje heb ontworpen.
( Dat mag namelijk, trots zijn op uw eigen, ook al klinkt dat wat stoeferig.) 
Wil je deze sjaal ook eens maken , Je vindt het patroon hier.
En laat me het resultaat zien hé ! Daar word ik namelijk zo goedgezind van !  
En Annemie : langs deze weg nog een dikke pluim voor je sjaal en een dikke merci voor je mailtje ! 

6 opmerkingen:

  1. Altijd plezant als mensen een foto doormailen van het patroon dat jij hebt ontworpen, dan voel je je altijd zo speciaal vind ik. En je hebt gelijk, je mag trots zijn op dat patroon, het is echt wel heel mooi en de versie van Annemie mag er zeker wezen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie sjaal.
    Leuk patroon! Daar mag je inderdaad trots op zijn.

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat fijn dat je feedback krijgt over dingen die de mensen gemaakt hebben dankzij jouw blog, altijd fijn! En terecht een beetje trots hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com