donderdag 5 juni 2014

Gemaakt: garen en oren

Ik had bellen beloofd waar ik zelf wat meer werk in gestoken zou hebben dan de vorige  en waar ik mijn eigen fantasie meer ingelegd zou hebben en dat is bij deze wel gelukt vind ik.
Bij deze presenteer ik u een aantal bellen met gehaakte onderdelen en veel zachte kleuren en wat neongeel hier en daar ...

'BB-cirkel'
Wat meer uitgewerkte brasskleurige metalen haakjes met een omhaakte grote ring in lichtblauw en een lichtroze glaskraal, afgewerkt met een jeansblauwe druppelkraal in glas.
Deze bellen meten 7 cm van top tot teen.

'BB-cirkel'

'hoelahoop'
Bellen met dezelfde haakjes als hierboven en een omhaakte grote ring in babyroze met lichtblauwe glaskralen.
Ze zijn ook 7 cm lang.

'hoelahoop'

'neon XXL'
Met neongeel garen omhaakte grote ringen met een zilverkleurige glazen 'dagger'kraal, een bloemvormig zilverkleurig kapje , een diepblauwe glaskraal en metalen haakjes.
6,5 cm lang

'neon XXL'

'sein'
Druppelvormige hangertjes omhaakt met neongeel -garen gecombineerd met vierkante roze glaskralen en zilverkleurige haakjes.
Ik hou van de combinatie neongeel en roze !
Ze zijn 5 cm lang.

'sein'

' krul ' 
Ik plooide deze brasskleurige hangertjes zelf en hing ze aan zelfomhaakte druppelvormige ringetjes met zachtroos garen.
Deze bellen zijn net geen 5 cm lang.

' krul '

' zachte nachten '
Met lichtblauw garen omhaakte druppels met zachtroze/oranje glaskralen en brasskleurige metalen onderdelen.
Totale lengte : 6 cm 

' zachte nachten '

Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com