dinsdag 27 augustus 2013

In de tuin: pinnemuts...

Op Mon Mol Martre maakte ik veel plezier.
En ik kocht er ook iets voor mezelf bij een vriendelijke meneer ...

In de tuin: pinnemuts...

Die vriendelijke meneer maakte vanalles uit klei.
En hij had er een heel bos ' pinnemutsen ' staan, in alle mogelijke kleuren.
Maar ik zag alleen maar die éne rode !
Die zou goed staan tussen mijn frambozen.
En wie weet misschien wel tuinhulpjes lokken die dat graag dragen.
( vooralsnog heeft dat laatste maar beperkt succes, alleen dat één dat er al jaren niet zo actief is zie ik er wel eens opduiken :) ).

In de tuin: pinnemuts...

De pinnemuts kostte slechts 7 euro.
Mét staaf !
Daar kunt ge toch niet voor sukkelen hé.
Ze staat schoon , zo tussen al dat groen !

De meneer van de pinnemutsen zei me dat ik terug zou komen voor nog 2 want dat andere mensen ze liefst per 3 kochten.
Ik zei hem dat ik hem volgend jaar zou weten te zeggen of hij gelijk had of niet.
Maar als iemand hem tegenkomt mag je hem alvast zeggen dat ik het toch bij 1 hou.
Niet omdat ze niet mooi zijn, maar eentje vind ik veel toffer !
( ik heb trouwens ook maar een klein tuintje ),
Maar voor een vogeltje : daar heb ik misschien nog plaats voor ...

5 opmerkingen:

  1. Een echt vogeltje dan toch! Een echt kaboutertje is misschien ook leuker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze toch? Het lijkt zo nét of er een kaboutertje in de tuin woont, of eigenlijk 2 dus... =)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh zo mooi, die pinnemuts. Die is werkelijk mooi, wat een leuk idee. Ik was niet op MolMonMartre (wel in de buurt trouwens, in Herentals, waar dochter op kamp ging) maar dit vind ik alvast een erg leuk hebbedingetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverd. Hopelijk doet ie goed zijn werk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com