dinsdag 23 juli 2013

Het arboretum van Kalmthout

Daar kom ik graag : mooie speciale bomen en planten, rust en groen.
En in de lente prachtige bloesems !
Maar nu was ik er in de zomer...
Kijk maar mee...

Het arboretum van Kalmthout

Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout

Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout
Het arboretum van Kalmthout

Er was net een kleine tentoonstelling over bonsai's.
Soms doen ze ook plantenverkoopdagen.
Dan staat het er vol standhouders met bijzondere planten die je in de doorsnee plantencentra niet direct vindt.
Wil je er ook eens naartoe : hier vind je meer info over het arboretum.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig he, ik was er vorig jaar in juni (ook over geblogd)!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Bonsai boompjes zijn ook zo leuk, toch maar eens de agenda beter in de gaten houden ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van een prachtig park!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Ik denk dat ik daar ook graag zou komen, even op mijn to-go-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com