maandag 10 juni 2013

Oorbellen met wire-ornamenten

Ik draaide met koperdraad die ik in Praag kocht (maar ge vindt dat op een ander ook natuurlijk, ge moet daar niet helemaal voor naar Praag :) ) wat hangertjes en ging op zoek naar bijpassende kralen.

Deze heb ik al zeer lang in mijn kralenverzameling liggen, een miskoopje dacht ik.
Ben ik effe van gedacht veranderd zeg !
Deze bellen blijven eeuwig in mijn bezit want ik ben er gewoon verliefd op !
Ik deed er nog wat hout bij et voila !  


Oorbellen met wire-ornamenten

De koperen hangertjes bleken ook mooi te staan bij deze kralen die ik ook al in Praag kocht...
Vanwege de rode grillige strepen heb ik ze 'mars' gedoopt.
Ze zijn  6,5 cm lang.
Oorbellen met wire-ornamenten

Deze kralen kocht ik niet in Praag maar toch gaan ook hier de hangers goed bij.
Ze heten omdat ze er zo lekker uitzien ' caramel met stukjes chocolade ' en zijn niet eetbaar.
lengte : 6 cm

Oorbellen met wire-ornamenten

En weet ge wat : vrijdag laat ik zien hoe je zelf die hangers kan maken ;)
da's nog 4 keer slapen  !
Tof van mij hé !

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com